viernes, 10 de octubre de 2008

Tek yaptığın kafamı karıştırmak!


saat gecenin bilmem kaçı. Bilmem kaç gündür mutluyum seni unuttum! Başkasına gidecektim!

Neden izin vermiyorsun, kafamı karıştırıyorsun? Sana arkadaş bile olmayalım demedim mi?
Az önce aradın "Seni seviyorum!" dedin!!! Neydi bu şimdi? O kadar yaptıklarını unuttun herhalde? Ne çabuk unuttun daha dün içinde bana karşı bir şey kalmadığını söylediğini yerdeki karoları sayarak? Ne demek belki barışabiliriz? Bana sordun mu artık barışmak isteyip istemediğimi?
Unuttun mu telefonda saatlerce ağladığımı dinleyip de hiç bir şey demediğini? Ve senin ağlamanı 5 saniye görüp dayanamadığımı? Ve her ne kadar kırgın da olsam, moralin bozukken bir şey yemediğinde poğaça ayran getirdiğimi?
O arkadaşım deyip güvendiklerin, bana değiştiklerin yarın bir gün seni satınca yanına benden başkası olacak mı sence? Peki kim gelecek arkandan sen gözlerini kapatsan bile? Çevrende kim sadık herhangi birine, benim sana olduğum kadar beraber olmasak bile?Seni üzmemek için yuttuğum lafları da dün öğrendin zaten! Seni üzmemek için nelere katlandığımı… O zaman bilmiyordun tabi…
Bu kadar şeye rağmen sen anlamadın değerimi… Anlamadın! Ve ben tam kendimi toparlarken bugün yine yapacağını yaptın… Beni seviyormuşsun! Üstüne bir de özür diliyormuşsun "-------"

No hay comentarios.: