viernes, 27 de febrero de 2009

Relatos...


sana dün gibi söylemiştim oysa nedensiz , cevapsız soruları ardımda bırakarak niçinleri artık niçin hayatımın bir gerisine attığımı ve o karmaşık , o saf halini betimleyemeden salıncakta sallanan o küçük kız çocuğunun…
ben sade bir çocuktum hala salıncakta sallanan...
ve senin niceliksiz
haykırışlarından uzak olmadan yad ettiğim dün'ü ve içindekileri gizli bir hazine misali atılan bir parça aldatılmışlığı ötelermişçesine adıyorum kendimi yoluna..
sarılırken bir yaban gülü sarmaşığına , ellerim..
ya ellerim neden yoktu oysa ? acımı dindirmek için basardım yüreğimin üstüne ta...en derinlerinde olan senin üstüne… ifadesizliğimi kapatmak isterken gülüşmelerle
kim dost oldu ?
kim tuttu yere düşen bir ağacın yaprağını ?
acıyı kim değirmende öğüttü ?
kim karaladı tertemiz bir sayfayı hain alkışlarla ?
ben hala o çocuğum değişmeyen..
dedim ya ben hala salıncakta sallanan o suskun çocuğum.. ama beni anlarsın salıncakta sallanan küçük çocuğum...ve sövmeyeceğim sahte duyguları artık zamanı gelmeden…ve yaşanmayacak duyguların üstüne giderken söz sana.. söz sana bir kez.. bir kez daha düşüneceğim..işte ben o çocuğum…
sen hala beni anlarsın biliyorum , küçüğüm.. ah bir bilsen kanıma karışıyor her saatin yelkovanı..
akrebi sancıyor sana koşan tüm düşüncelerimi... açılırken ardı ardına kapıları uzun bir aşk mahzeninin , mutlu gibi.. olması gerektiği gibi olmamalı mıydı yoksa içinde acılar bulunan her sevgi gibi..
işte ben o salıncaktaki kız çocuğuyum ne olur anla artık...
seninle ilgili tüm obsesif davranışlarımı bir kenara atıyorum artık ... artık anahtarı olmayan her kapıdan uzak tutuyor beni ellerim .. dilim söylemiyor o sen'li mısraları… ve ellerimde duruyor hala ter'in
ellerim saf ... ellerim masum… ellerini tutan o ilk günkü gibi..
yabancı görmeyen…dokunduğunda ürperen. ve sonra herşeyi bir anda yitiren… aitliği bilen…
haydi… özüm ve saflığımı arındırırken bir elim , diğeri sende olmalı… olmalı sonsuza dek.. tutmalı.. olmayacaksa eğer.. iki elim ruhumu temizler…
ben hep o salıncakta sallanan kız çocuğuydum oysa…
göremediğin !...
saf...
ve alıngan...

No hay comentarios.: