domingo, 15 de marzo de 2009

ni supr ni tonto


İki uçdayım
Ayrı ayrı da değil
Aynı anda
İkisi de bir taş atımı uzakta

İki uçdayım
Biri diğerinden dertli
Ötekisinin ağzı bozuk
Aradaki herşey bulanık

İki uçdayım
Missy belki duyar beni
O içimdeki sesiyle
Piyanosundan seslenir belki

İki uçdayım
Nereye gideceğim de belli değil
Her yanım hesapsız
Düşün .... birazcık eğil

Bu taşlardan ördüklerim
Geliyor teker teker üzerime
Harcım kalmadı artık
Aradıklarım bunun neresinde

Ne zaman düştüm bu tarafa bilemiyorum
Bildiğim var da dile gelmiyor
İçimde bir yerlerde
İtiraf edileceği günü bekliyor

İki uçdayım
Uçların arası eşit
Bir ben arada dengesiz
Hangi yöne düşsem
Ondan düzensiz
Düşüncesiz

Gideceğim taraf belli
Beni o yola götürecek rehber de
Belirsizlik kaç kişi olacağımızla ilgili
Yollukları kaçarlık yapacağımdır derdim

Yola çıkmak için beklerim
Beklerken iki uçta
Birini aldatır ucun
Birini bekletirim
Kendim arada düzensiz
Aklım süreksiz

İçimdeki renklerden bir tutam
Dışa vurmuşsam
Burada sussam
Gözlerim gözlerinin özleminde
....

Keşisen yolculuklarımızı
Dilesek
İki uç arasında bir yerde
Buluşsak
Birinden diğerine
Vasıl olsak

No hay comentarios.: