domingo, 15 de marzo de 2009

Corazón sin Titulo


Sevgimi okyanus yaptım

Aşk'ımıda okyanusta gemi

İster sevgimde yüz

Can simidin olsun yüregim

İster aşk gemimde gez

Pusulan olsun bedenim...
******* ********
******* **********
Gündüzleri güneş olayım

Isıtayım bedenini

Geceleri ay olayım

Yakamozumu seyret
******* ********
******* **********
Aşk'ını kat aşkıma

Aşk gemimiz büyüsün

Sevgini kat sevgime

Okyanus ikimizin olsun

İster sevgisiz gel sevgime

İster aşk'sız gel aşkıma

Sevgimde yeter,yüregimde...
******* ********
******* **********
Uzaklara bakma,sevgi yanında

Bulutları yok et güneş karşında

Gir okyanusa,diledigince yüz

Bin gemiye diledigince gez

Bırak kendini kollarıma

Aşk geldi bak karşında...

Ne Leyla'yı,Aslı'yı istiyorum

Nede Şirin'i

Ben ne Mecnun'um

Ne kerem,nede Ferhat

Sen bana ben oldugum için

Sen, olarak gel...
******* ********
******* **********

Onlar dağları deldi

Biz okyanusları yol yapalım

Onlar çölde gezdi

Biz çölleri göl yapalım

Onlar aşk'larından yandı kül oldu

Biz külleri savuran rüzgar olalım...
******* ********
******* **********
Hadi uzat ellerini bana

Hadi uzat

Uzata asıl tarihi biz yazalım....

No hay comentarios.: